SEARCH
    Stäng den här sökrutan.

    Mötesplats Offentliga Affärer

    • 27 september
    • 08:00
    • Nackastrandsmässan, Stockholm
    Anmäl dig senast den 27/9

    En mötesplats där lösningar hittas, verksamheter utvecklas och inspiration förmedlas

    Mötesplats Offentliga Affärer är mötesplatsen och konferensen för dig som arbetar med upphandling och inköp i en offentlig organisation. Där får du ta del av ny nödvändig kunskap och de senaste rönen för att hålla dig uppdaterad kring det senaste inom ditt yrkesområde! 

    Under två dagar kan du delta under en heltäckande konferens inom offentlig upphandling som täcker ämnen som kompetensförsörjning, hållbarhet och digitalisering.

    Utöver konferensen erbjuder vi även en helintegrerad utställning där leverantörer, myndigheter och organisationer kan ställa ut, skapa dialog, nätverka och göra affärer med Sveriges offentliga sektors samlade upphandlings- och inköpskår.

    Allt i syfte att fortsatt främja goda offentliga affärer med devisen “För att kunskap är källan till goda offentliga affärer”. Välkommen att utvecklas tillsammans med oss!

     

    Allt för dig som arbetar med offentliga affärer

    Konferensen erbjuder ett högaktuellt och kvalitativt program med föreläsningar som täcker olika teman utöver huvudspåret. Genom parallella spår väljer du själv vad du vill fokusera på och bygga ditt eget program.

    Konferens

    Konferensen erbjuder dig föreläsningar, workshops och paneldebatter med de senaste nyheterna direkt från politiska tungviktare, myndigheter och experter.
     
    Konferensen syftar till att stödja och effektivisera dina processer och din utveckling. Här får du inspiration som du, din avdelning och dina medarbetare kan använda för att hitta nya arbetssätt.
     

    Programmet fylls på kontinuerligt så håll utkik så att du inte missar någon av höstens spännande programpunkter.

    Du kan kolla programmet här.

    Följ dem på LinkedIn och prenumerera på deras nyhetsbrev för att få alla uppdateringar.

    Nyheter & uppdateringar

    Ta del av det senaste inom offentlig upphandling.

    Möten

    Här har du möjlighet att prata med högkvalitativa leverantörer från hela Sverige som har produkter och verktyg som utvecklar, effektiviserar och kvalitetssäkrar arbetet med offentliga upphandlingar.

    Utställning

    I utställningen möts upphandlare, inköpare, beslutsfattare och leverantörer. Här kan du som besökare ta del av lösningar för att skapa effektivare och hållbarare verksamheter.

    Föreläsare

    På scen har de samlat några av landets främsta experter inom offentlig upphandling och inköp som delar med sig av kunskaper och verktyg som förenklar din vardag.

    Mingel

    Umgås med branschkollegor och potentiella affärskontakter i avslappnade miljöer genom fikor, luncher och bankett.

    Nätverkande

    Med deltagare från hela landet skapas möjlighet till diskussion med olika erfarenheter, utmaningar och mål.

     DigitalWell Arena på Mötesplats Offentliga Affärer 2023

    DigitallWell Arena är partner och utställare på Mötesplats Offentliga Affärer 2023. 

    NÄR: Onsdag, 27 september kl. 8.00 – fredag 29 september kl. 17.00

    VAR: Nackastrandsmässan i Stockholm.

    FÖR VEM: Alla som arbetar med upphandling och inköp i en offentlig organisation. 

    KOSTNAD: 

    • Smart Bird: Gäller t.o.m. 1/6 – 5 700 kr.
    • Early Bird: Gäller t.o.m. 1/76 300 kr
    • Just A Bird: Gäller från 1/7 – till evenemanget – 6 900 kr

     

    KONTAKT

    Nerea Garcia

    Event coordinator
    +46 (0)73 035 48 92
    nerea.garcia@compare.se

    eu_fond_logo

    EUROPEISKA UNIONEN – EUROPEISKA REGIONALA UTVECKLINGSFONDEN

    Det regionala projektet DigitalWell finansieras av Europeiska Unionen – Europiska regionala utvecklingsfonden. Syftet med DigitalWell är att vi tillsammans ska utveckla digitala lösningar för behov inom välfärden med användarens egenförmåga i fokus.