Låt smart teknik göra jobbet
Det finns många sätt att påverka kundens upplevelse, en del i kundresan som lätt får mindre uppmärksamhet är själva transaktionen. Hur kan man nyttja smart teknik för att höja betalupplevelsen för kunden?
Vad innebär begreppet experience shopping och hur kan man arbeta med det? Kan man göra betalupplevelsen trevlig för kunden och hur kan smart teknik bidra i det arbetet? Denna veckas TechTalk handlar om hur du som handlare kan nyttja smart teknik för att öka dina affärsmöjligheter. Något som dessutom kan underlätta i den kris som nu råder.
Den som inspirerar oss till att fortsätta utvecklas trots kristider är Robert Karlsson, vd och grundare av Cash IT. Robert drivs av en stark vilja att skapa och provar gärna nya tekniker på fritiden. Cash IT lever efter att de vill underlätta och effektivisera vardagen i butiker med hjälp av sitt betalsystem.
DIGITALA TECHTALKS
Alla våra TechTalks sker endast digitalt under rådande läge med Covid-19. Genom att gå med i Facebook-gruppen TechTalk Värmland får du inför varje veckas TechTalk en länk att delta via. Ha gärna mikrofon och kamera redo, så kan du ställa frågor live och delta i diskussionsdelen. Du kan även se alla TechTalks i efterhand från samma grupp.
Välkommen!
COVID-19
Compare följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer för att undvika smittspridning av coronaviruset i samband med våra aktiviteter och events. Glöm inte att tvätta händerna. Vi ses i det digitala!
VÄLKOMMEN PÅ VÅRENS TECHTALK-TRÄFFAR
DATUM | TEMA |
(Uppskjuten pga Covid-19) |
|
19 maj | Experience shopping |
26 maj | Human augmentation & robotics |